Известие

Collapse
No announcement yet.

Дистанционното на алармата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дистанционното на алармата.

    Мога ли да си сменя само дистанционното на алармата, защото му се скъса ухото където се закача за хълката на ключа. Незнам защо но алармата ми хваща много от близо. Трябва да си до колата за да можяш да я активираш или деактивираш.

    Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

    Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

  • #2
    за повечето аларми дето се продават на пазара
    се предлага закупуване на отделно дистанционно
    като то може да се обучи разбира се
    въпроса обаче опира и до цената
    в не малко случаи не е оправдана такава покупка
    по въпроса за близкото - най-вероятно е от слаба батерия
    а иначе това дистанционно дет си го снимал ми прилича на TESOR
    но може и да не е ... има модел дето е с такива на TESOR
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от DiStefano
      за повечето аларми дето се продават на пазара
      се предлага закупуване на отделно дистанционно
      като то може да се обучи разбира се
      въпроса обаче опира и до цената
      в не малко случаи не е оправдана такава покупка
      по въпроса за близкото - най-вероятно е от слаба батерия
      а иначе това дистанционно дет си го снимал ми прилича на TESOR
      но може и да не е ... има модел дето е с такива на TESOR
      Ако имаш предвид слаба батерия на дистанционното не е от това защото смених батерията и промяна няма. А когато застана до колата, само че отзад не хваща изобщо.
      Сега видях на дистанционното на алармата пише: Getronic GT482/GT82N
      Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

      Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

      Comment


      • #4
        то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
        всичко .. важно е каква е централата
        щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
        да работи с тази аларма
        в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
        които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
        НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
        смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от DiStefano
          то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
          всичко .. важно е каква е централата
          щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
          да работи с тази аларма
          в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
          които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
          НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
          смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
          help- 4 help-5 се продават в комплект с свои дистанционен модул, разликата е че хелп- 4 управлява 1 реле в дистанционния си модул, а хелп-5 е с две релета и скачащ код. може да се обучават до 48 бр. дистанционни ,но само към собствената си управляваща платка, както и да се програмира кои бутон за какво да е (има 5 режима)това, че дистанционното може да се програмира допълнително не означава че може да стане на всякаква аларма.за всяка аларма трябва дистанционно от същия вид, и алармата да позволява да се програмират допълнителни дистанционни. така че тия хелп , просто ги забрави. колкото до обхвата, на всяка аларма си има антена за приемника на дистанционното, която е просто една жица, може да ти се е опряла до метал и това направо убива обхвата, освен това трябва да ти е изведена на по високо, а не да ти стои в краката , както повечето алармаджии правят защото не им се занимава, и допълнително купето на колата (защото е като метална клетка) екранира сигнала.
          надявам се че съм бил достатъчно изчерпателен и конкретен с отговора си и дано сам ти помогнал. успех
          НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от vamfan
            Първоначално публикувано от DiStefano
            то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
            всичко .. важно е каква е централата
            щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
            да работи с тази аларма
            в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
            които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
            НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
            смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
            help- 4 help-5 се продават в комплект с свои дистанционен модул, разликата е че хелп- 4 управлява 1 реле в дистанционния си модул, а хелп-5 е с две релета и скачащ код. може да се обучават до 48 бр. дистанционни ,но само към собствената си управляваща платка, както и да се програмира кои бутон за какво да е (има 5 режима)това, че дистанционното може да се програмира допълнително не означава че може да стане на всякаква аларма.за всяка аларма трябва дистанционно от същия вид, и алармата да позволява да се програмират допълнителни дистанционни. така че тия хелп , просто ги забрави. колкото до обхвата, на всяка аларма си има антена за приемника на дистанционното, която е просто една жица, може да ти се е опряла до метал и това направо убива обхвата, освен това трябва да ти е изведена на по високо, а не да ти стои в краката , както повечето алармаджии правят защото не им се занимава, и допълнително купето на колата (защото е като метална клетка) екранира сигнала.
            надявам се че съм бил достатъчно изчерпателен и конкретен с отговора си и дано сам ти помогнал. успех
            Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват.
            Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

            Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

            Comment


            • #7
              Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват
              колкото се може по-нагоре. моята антена съм я закарал под самото табло (зад километража) кабела обикновенно е черен. така е наи-високо, има само пласмаса около нея и стъклата осигуряват приемането на сигнала. но дори да я развиеш от жилото и да я опънеш резултат ще има
              НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vamfan
                Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват
                колкото се може по-нагоре( стига това да е антената). моята антена съм я закарал под самото табло (зад километража) кабела обикновенно е черен. така е наи-високо, има само пласмаса около нея и стъклата осигуряват приемането на сигнала. но дори да я развиеш от жилото и да я опънеш резултат ще има
                НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                Comment


                • #9
                  Благодаря на всички
                  Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                  Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                  Comment

                  Working...
                  X