If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мога ли да си сменя само дистанционното на алармата, защото му се скъса ухото където се закача за хълката на ключа. Незнам защо но алармата ми хваща много от близо. Трябва да си до колата за да можяш да я активираш или деактивираш.
за повечето аларми дето се продават на пазара
се предлага закупуване на отделно дистанционно
като то може да се обучи разбира се
въпроса обаче опира и до цената
в не малко случаи не е оправдана такава покупка
по въпроса за близкото - най-вероятно е от слаба батерия
а иначе това дистанционно дет си го снимал ми прилича на TESOR
но може и да не е ... има модел дето е с такива на TESOR
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
за повечето аларми дето се продават на пазара
се предлага закупуване на отделно дистанционно
като то може да се обучи разбира се
въпроса обаче опира и до цената
в не малко случаи не е оправдана такава покупка
по въпроса за близкото - най-вероятно е от слаба батерия
а иначе това дистанционно дет си го снимал ми прилича на TESOR
но може и да не е ... има модел дето е с такива на TESOR
Ако имаш предвид слаба батерия на дистанционното не е от това защото смених батерията и промяна няма. А когато застана до колата, само че отзад не хваща изобщо.
Сега видях на дистанционното на алармата пише: Getronic GT482/GT82N
то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
всичко .. важно е каква е централата
щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
да работи с тази аларма
в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
всичко .. важно е каква е централата
щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
да работи с тази аларма
в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
help- 4 help-5 се продават в комплект с свои дистанционен модул, разликата е че хелп- 4 управлява 1 реле в дистанционния си модул, а хелп-5 е с две релета и скачащ код. може да се обучават до 48 бр. дистанционни ,но само към собствената си управляваща платка, както и да се програмира кои бутон за какво да е (има 5 режима)това, че дистанционното може да се програмира допълнително не означава че може да стане на всякаква аларма.за всяка аларма трябва дистанционно от същия вид, и алармата да позволява да се програмират допълнителни дистанционни. така че тия хелп , просто ги забрави. колкото до обхвата, на всяка аларма си има антена за приемника на дистанционното, която е просто една жица, може да ти се е опряла до метал и това направо убива обхвата, освен това трябва да ти е изведена на по високо, а не да ти стои в краката , както повечето алармаджии правят защото не им се занимава, и допълнително купето на колата (защото е като метална клетка) екранира сигнала.
надявам се че съм бил достатъчно изчерпателен и конкретен с отговора си и дано сам ти помогнал. успех
то по принцип кутийките и дистанционните може да си пише
всичко .. важно е каква е централата
щото не е проблем да се обучи съвсем друго дистанционно
да работи с тази аларма
в БСМ продават дистанционни от модел HELP-4 и HELP-5
които практически могат да се обучат да работят с всяко МДУ
НО ... проблема с близкото засичане тогава ще е от друго естество
смисъл че щом батерията е ОК значи нещо или дистанционното или МДУ-то създават грижи ...
help- 4 help-5 се продават в комплект с свои дистанционен модул, разликата е че хелп- 4 управлява 1 реле в дистанционния си модул, а хелп-5 е с две релета и скачащ код. може да се обучават до 48 бр. дистанционни ,но само към собствената си управляваща платка, както и да се програмира кои бутон за какво да е (има 5 режима)това, че дистанционното може да се програмира допълнително не означава че може да стане на всякаква аларма.за всяка аларма трябва дистанционно от същия вид, и алармата да позволява да се програмират допълнителни дистанционни. така че тия хелп , просто ги забрави. колкото до обхвата, на всяка аларма си има антена за приемника на дистанционното, която е просто една жица, може да ти се е опряла до метал и това направо убива обхвата, освен това трябва да ти е изведена на по високо, а не да ти стои в краката , както повечето алармаджии правят защото не им се занимава, и допълнително купето на колата (защото е като метална клетка) екранира сигнала.
надявам се че съм бил достатъчно изчерпателен и конкретен с отговора си и дано сам ти помогнал. успех
Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват.
Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват
колкото се може по-нагоре. моята антена съм я закарал под самото табло (зад километража) кабела обикновенно е черен. така е наи-високо, има само пласмаса около нея и стъклата осигуряват приемането на сигнала. но дори да я развиеш от жилото и да я опънеш резултат ще има
Имам една жица ( изолиран проводник ) който излиза от пакета с кабелите на алармата и е увит около жилото което отваря предния капак. Къде предлагаш да го сложа проводника за да има добър обхват
колкото се може по-нагоре( стига това да е антената). моята антена съм я закарал под самото табло (зад километража) кабела обикновенно е черен. така е наи-високо, има само пласмаса около нея и стъклата осигуряват приемането на сигнала. но дори да я развиеш от жилото и да я опънеш резултат ще има
Comment